Ehsan Art Gallery

Official web site

Comune Di Firenze

نمایشگاه نقاشی استاد رضا ملک زاده و ایدا ملک زاده با عنوان اسرار از30ابان در گالری احسان

دراین نمایشگاه 12 اثر رنگ روغن روی بوم روی دیوار میرود ، آثاری که در آن به نمایش گذاشته خواهد شد از فضای ذهنی نقاش نشات گرفته است . در این مجموعه کانسپت اصلی نقاش همان لایه های مفهومی است که همرا با تصویری دارای ابهام در ذهن ایشان رسوب کردهاند.  این ها در واقع اسرار درون خود ایشان هستند که به این شکل  بروز پیدا کرده اند.

در این آثار لایه هایی که در ذهن من وجود دارد به تصویر کشیده شده است و از آنجا که به لحاظ حسی به مولانا بسیار نزدیکتر از شاعران دیگر هستم این شاعر و تفکرات او بسیار بر من و نقاشی ام تاثیر گذاشته است . شاید نتوانم دلیل خاصی برای توضیح این تاثیرگیری داشته باشم اما از میان شعرای کلاسیک زبان فارسی با مولانا بسیار ارتباط برقرار  میکنم و فضای اشعار او به نقاشیهای من راه پیدا کرده است.

 

زمانی که کار میکنم گاه ممکن است روی یک تابلو هفته ها زمان بگذارم ، در این مدت زمان به موضوع خاصی فکر نمیکنم یا تصمیمی برای اینکه طرح خاصی کار کنم ، در حقیقت رنگ و فرم به شکلی فی البداهه در ذهن من شکل گرفته و روی بوم منتقل می شود .من صداقت درونی خودم را  در این آثار به تصویر می کشم و به همین دلیل نقاشی انتزاعی را نیز به سایر شیوه های نقاشی ترجیح می دهم .

رضا ملک زاده متولد 1341است او نقاشی را در دوره های آزاد و نزد استادانی چون محمد ابراهیم جعفری ، رضوان صادق زاده  و علیرضا سمیع آذر آموخته است.

 .رضا ملک زاده متولد دوم تیرماه هزار و سیصد و چهل و یک

 

 .بیش از سی سال است که مشغول به کار هنری می باشم

نقاشی را از سن 20 سالگی آغاز کرده و در سال 1362شروع به فراگیری نقاشی نزد استاد هوشنگ ظهوریان و نیز

استادان بزرگوار دیگری چون استاد جعفری، استاد رضوان صادق زاده ، استاد محسنی کرمانشاهی و علیرضا سمیع آذر  نمودم .

 

 .تعلیم خط را در انجمن خوشنویسان به مدت دو سال تا مقطع عالی نزد استاد اجلی آموختم

آیدا ملک زاده متولد1370 می باشد که ایشان از سال 1380 یعنی سن 10 سالگی تحت آموزش پدرشون قرار گرفتن و از سال 1388 شروع به کار در وادی هنر کردند.

این نمایشگاه از 30مهر در گالری احسان افتتاح می گردد و تا5آبان ادامه دارد.

 .و چندین سال در جوار استادنوه سی از نقطه نظرات هنری استاد بهره جستم و از سال 1380به طور رسمی مشغول آموزش نقاشی به هنرجویان شدم


October, 16 2016

Older Entry صفحه نخست Newer Entry

_ Web design for artists | 2024