Ehsan Art Gallery

Official web site

Comune Di Firenze

نخستین نمایشگاه سالانه عکس با عنوان...از پیاده رو از 10 آذر در گالری احسان

نخستین نمایشگاه سالانه عکس گالری احسان از 10 آذر در گالری احسان برپا می گردد.

هدف از برپایی این سالانه که بخشی از اهداف بلند مدت گالری بین المللی احسان می باشد،شناسایی  استعدادهای جوان در زمینه عکس و عکاسی و معرفی آنها به دنیای حرفه ای  این هنر می باشد که در میان نیز اساتیدی شرکت خواهند نمود که تسریع کننده این روند برای این هنرمندان جوان خواهند بود، همچنین فراهم ساختن بستری مناسب برای برپایی نمایشگاه های بین المللی این عزیزان خواهد بود.

این نمایشگاه که با موضوع خاص و شرایط شرکت با فرم سیاه وسفید و اندازه های مشخص می باشد با 21 هنرمند و 40اثر که همه سیاه و سفید می باشد به همراه قاب و پاسپارتو برگزار می گردد.

این نمایشگاه از 10 آذر الی 15آذر ماه برگزار می گردد و در انتهای این نمایشگاه نفرات برتر این سالانه معرفی می گردند و جوایز آنها اهدا خواهد شد.

این نمایشگاه سالانه که قبل از سالانه نقاشی یک در یک برگزار می گردد با توجه به استفبال عزیزان تاریخ آن یک بار تمدید شد ولی متاسفانه قبل از رسیدن به تاریخ اولیه با پر شدن ظرفیت فراخوان بسته شد.

بدین وسیله نیز از تمامی عزیزانی که نتواستیم ثبت نام کنیم پوزش می خواهیم و سال آینده با همکاری گالری شعبه دو نگارخانه احسان ظرفیت آن دوبرابر می گردد.

ساعات بازدید در روز گشایش16الی 20 می باشد و در باقی روزها 16.30 الی 20.روز یکشنبه مورخ 12آذر گالری تعطیل می باشد

اسامی هنرمندان به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر می باشد.

امیر ارسلانن احمدی نژاد،علی امیدوار،پارمیدا میرخسروی،قاسم بهنودفر،تانیا پوراباده،زیبا حاج حیدری،فهیمه حسینی،ساجد حق شناس،امیر خوراکچی،پیمان دانشور،سهراب رزمدیده،شهرام رستمی،سارا رشیدی،علی رضایی،اسماعیل کارامد،مهسا کاکاوند،پیمان کیهانی،مرضیه محمدمیری،نسیم مومنی فر،علی میرمهدی وحمیده یاحقی

برای تمامی عزیزان آرزوی موفقیت می کنیم.

با تشکر

 


November, 20 2017

Older Entry صفحه نخست Newer Entry

_ Web design for artists | 2024